Πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών Τράπεζας Πειραιώς

Καταχωρήθηκε από τον χρήστη στις 29 Αύγουστος 2017, στις 16 : 23 ΜΜ Print

Πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών Τράπεζας Πειραιώς

Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής νέων υπηρεσιών που καλύπτουν πληθυσμιακές ομάδες με εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς. Στο πλαίσιο αυτό, βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή σειρά νέων υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης, ενώ άμεσα θα ενσωματωθούν και αντίστοιχες υπηρεσίες για πελάτες με προβλήματα ακοής.
Η κυρία Ευτυχία Κασελάκη, Ανώτερη Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, Δικτύων & Καταθέσεων της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε σχετικά «η Τράπεζα Πειραιώς με προσήλωση στη στρατηγική της δέσμευση για τη συνεχή διεύρυνση και αναβάθμιση των καινοτόμων υπηρεσιών της προς όλους τους πελάτες της, σχεδιάζει και επενδύει σε καινοτόμες, ποιοτικές υπηρεσίες και εργαλεία εξυπηρέτησης, καθώς και σε νέες διαδικασίες σύμφωνες με τα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, που συμπληρώνουν το ήδη ευρύ πλαίσιο πολυκαναλικής πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης που παρέχει».
Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας την τεχνολογική πρωτοπορία της Τράπεζας μέσα από τα καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας e-branch, παρέχεται:
• Διενέργεια συναλλαγών ταμείου, για πρώτη φορά, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας. Πιο συγκεκριμένα, παρέχεται πλήρης καθοδήγηση από τον ταμία με τη χρήση της ειδικής σήμανσης, η οποία υποστηρίζει αρίθμηση σε γραφή Braille
• Καθοδήγηση του πελάτη από τον υπάλληλο εξυπηρέτησης του καταστήματος, καθ’ όλη την παραμονή του στο κατάστημα, καθώς και παροχή βοήθειας για χρήση των υπηρεσιών και μηχανημάτων ATM, easypay kiosk, κατάθεση κερμάτων και έκδοση Prepaid gift card
• Δυνατότητα πλοήγησης και εκπαίδευσης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (winbank) της Τράπεζας Πειραιώς στον υπολογιστή του καταστήματος, με τη χρήση φωνητικής υποστήριξης
• Δυνατότητα άμεσης έκδοσης κωδικών winbank για υφιστάμενους πελάτες της Τράπεζας, μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας «winbank remote registration» και χωρίς να είναι απαραίτητη η υπογραφή συμβάσεων
Τα καταστήματα e-branch βρίσκονται στις περιοχές Αμπελοκήπων, Χαλανδρίου και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, ενώ λειτουργούν τις καθημερινές μέχρι τις 21:00, καθώς και το Σάββατο.
Η Τράπεζα Πειραιώς θα συνεχίσει συστηματικά να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες και να βελτιώνει τις διαδικασίες της για την άριστη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση όλων των πελατών της.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Facebooktwittergoogle_plusmailFacebooktwittergoogle_plusmail

ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ , , , , , , , ,

Related Posts

Comments are closed.



Η «ΔΕΣΜΕΥΣΗ» (ψηφιακή εφημερίδα) θα ενημερώνει
τους αναγνώστες της σε Ελλάδα και εξωτερικό με συνέπεια, σε όποιες πολιτικές και οικονομικές αλλαγές προκύψουν.

Στόχος είναι οι πολίτες να εμπιστευτούν το ψηφιακό έντυπο και να αναγνωρίσουν την δημοσιογραφική έρευνα για να μπορούν να αγγίξουν όλες τις πτυχές της αλήθειας.


Η αρχή της δημοσιογραφίας είναι "όλα στο φώς" και ο αναγνώστης θα κρίνει και θα διαπιστώσει τα πραγματικά γεγονότα.

«Πρώτα Θέματα»
Επιπροσθέτως μέσω της εφημερίδας θα αποστέλλονται με ηλεκτρονική μορφή τα «Πρώτα Θέματα». Πρόκειται για τις κυριότερες ειδήσεις της βδομάδας.